FAQ - Paczka w RUCHu

  • Nie otrzymałem / utraciłem kod odbioru.

    Poproś Ajenta RUCH, aby skorzystał z opcji „przypomnij kod odbioru” na swojej kasie. SMS z kodem odbioru zostanie dostarczony w przeciągu 15-20 minut.
  • Numer telefonu jest na pewno prawidłowy. Nadal nie otrzymuję SMSa.

    Upewnij się, że nie masz założonej blokady na bramki SMS u swojego operatora komórkowego. Upewnij się, że nie masz przepełnionej skrzynki odbiorczej w swoim telefonie. Upewnij się, że nie podano błędnego numeru telefonu lub nie został podany numer stacjonarny.
  • Czy jest możliwość wysłania kodu odbioru inaczej niż na telefon komórkowy?

    Tak. Jeżeli do paczki został przypisany adres e-mail to kod odbioru może zostać wysłany na ten adres . Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta RUCH.
    tel.: 801 800 803 lub 22 693 70 00
    e-mail: usluga@paczkawruchu.pl

  • Jak mogę uzyskać dalszą pomoc w sprawie braku kodu odbioru?.

    Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta RUCH.
    tel.: 801 800 803 lub 22 693 70 00
    e-mail: usluga@paczkawruchu.pl

  • Czy mogę otrzymać kod odbioru dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta RUCH?

    Nie.

  • Jak nadać Paczkę w Ruchu?

    Wejdź na stronę http://paczkawruchu.pl/#/nadaj-paczke-krok1 i wypełnij formularz. Na pierwszym ekranie podaj dane Nadawcy i wybierz kiosk lub salonik w którym nadasz paczkę. Na drugim ekranie uzupełnij dane adresowe Odbiorcy i wskaż kiosk lub salonik do którego paczka ma być dostarczona. Na trzecim ekranie zostanie wygenerowany list przewozowy, który należy wydrukować i nakleić na paczkę. Z tak zaadresowaną paczkę udaj się do punktu RUCH i poproś o nadanie.

  • Na co muszę zwrócić uwagę przy nadawaniu paczki?

    Najważniejsze jest wskazanie prawidłowego kiosku lub saloniku odbioru oraz podanie prawidłowego numeru telefonu komórkowego Odbiorcy.

  • Czy muszę nadawać paczkę w kiosku lub saloniku, który wskazałem przy rejestrowaniu przesyłki?

    Nie, paczkę po zaadresowaniu możesz nadać w każdym punkcie RUCH. Wskazany kiosk lub salonik jest tylko miejscem, gdzie zostanie dostarczona paczka, jeżeli odbiorca jej nie odbierze.
  • Kiedy płacę za nadanie paczki?

    Jeżeli nadajesz jedną paczkę możesz ją opłacić przy nadawaniu w punkcie RUCH.

  • Czy jest możliwość wysłania większej ilości paczek, czy muszę za każdym razem wypełniać cały formularz?

    Po nadaniu pierwszej paczki wybierz opcję „Nadaj kolejną przesyłkę”. Dane Nadawcy zostaną skopiowane.

  • Prowadzę duży sklep wysyłkowy. Czy mogę jakoś zautomatyzować proces nadawania paczek?

    Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta RUCH.
    tel.: 801 800 803 lub 22 693 70 00
    e-mail: usluga@paczkawruchu.pl

  • Prowadzę duży sklep wysyłkowy. Czy mogę jakoś zautomatyzować proces nadawania paczek?

    Udaj się do wskazanego kiosku lub saloniku i podaj 5 lub 6–cyfrowy kod odbioru (PIN), który był wysłany na Twój telefon komórkowy.

  • Jak odebrać paczkę?

    Udaj się do wskazanego kiosku lub saloniku i podaj 5 lub 6–cyfrowy kod odbioru (PIN), który był wysłany na Twój telefon komórkowy.

  • Nie mogę odebrać paczki, czy może to zrobić za mnie ktoś inny?

    Tak. Wystarczy przekazać kod odbioru.

  • Czy mogę odebrać paczkę bez kodu odbioru?

    Nie.

  • Ile dni paczka będzie na mnie czekała w kiosku/saloniku?

    5 dni roboczych.

  • Zgubiłem kod odbioru – co mam zrobić?

    Poproś Ajenta RUCH, aby skorzystał z opcji „przypomnij kod odbioru” na swojej kasie. SMS z kodem odbioru zostanie wysłany w przeciągu 15-20 minut. Jeżeli nadal nie otrzymujesz kodu odbioru skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta RUCH.
    tel.: 801 800 803 lub 22 693 70 00
    e-mail: usluga@paczkawruchu.pl

  • Przyszedłem do kiosku/saloniku, ale jest on zamknięty. Co robić?

    Większość kiosków i saloników RUCH jest otwarta do godziny 16 – 17. Sprawdź na stronie http://paczkawruchu.pl/#/pl/znajdz-kiosk godziny otwarcia.
    Jeżeli kiosk lub salonik jest nieczynny z powodu wypadków losowych, paczka zostanie przeniesiona do najbliższego punktu RUCH i tam zarejestrowana. Otrzymasz SMSa z nowym miejscem odbioru.

  • Nie mogę odszukać kiosku/saloniku, którego adres został do mnie wysłany w SMSie

    Wejdź na stronę http://paczkawruchu.pl/#/pl/znajdz-kiosk i skorzystaj z mapki kiosków i saloników RUCH. Poza lokalizacją będzie także podany opis ułatwiający odnalezienie punktu.

  • Co się stanie, jeżeli paczka nie zostanie odebrana w terminie 5 dni roboczych?

    Paczka zostanie zwrócona do Nadawcy.

  • Nie odebrałem paczki w terminie. Co mogę zrobić?

    Sprawdź status paczki.
    „Powrót – nieodebrana w terminie” oznacza, że paczka jest już po terminie, ale może jeszcze zostać odebrana jak każda inna. Odbiór paczki jest możliwy do zamknięcia kiosku w danym dniu.
    „Zwrot do ekspedycji” oznacza, że paczka została już zwrócona do Nadawcy i nie ma możliwości jej odebrania. Skontaktuj się z Nadawcą w celu ustalenia szczegółów ponownej wysyłki.

  • Bardzo zależy mi na tej paczce, ale nie mogłem jej odebrać. Czy mogę ją samodzielnie pobrać z centrum logistycznego?

    Nie. Paczkę można odebrać jedynie w kiosku lub saloniku. Skontaktuj się z Nadawcą w celu ponownego nadania paczki.


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.