Paczka w Ruchu, czyli jak ważne jest zrozumienie potrzeb współczesnego e-commerce. - Paczka w RUCHu

Paczka w Ruchu, czyli jak ważne jest zrozumienie potrzeb współczesnego e-commerce.

paczka-w-ruchu

 

RUCH S.A. codziennie dowozi prasę i przesyłki do 4000 kiosków i saloników RUCH oraz punktów partnerskich w całej Polsce. Wychodząc naprzeciw naszym Klientom zdecydowaliśmy się na integrację Paczki w Ruchu z 2ClickShop. Zapraszamy do przeczytania wywiadu z Dariuszem Stolarczykiem przedstawicielem RUCH S.A. i Igorem Czajkowskim z 2ClickShop, w którym dowiecie się co Paczka w RUCHu może zaproponować Twojemu e-commerce.

 

Ostatnio miałam okazję odbierać książki, zamówione z jednej z internetowych księgarni, właśnie w Kiosku. Byłam bardzo zaskoczona, po pierwsze ilością potencjalnych miejsc odbioru.

 

Dariusz Stolarczyk, Paczka w Ruchu: Bardzo dziękuję za zaufanie i wybór usługi Paczka w RUCHu. Nasza sieć punktów odbioru przesyłek jest jedną z największych w Polsce, obecnie posiadamy prawie 4000 takich lokalizacji. Nie jest to jednak nasze ostatnie słowo, stale pracujemy nad rozwojem sieci partnerskiej. Tego roku planujemy wzrost do około 5000 punktów w całym kraju. Ogólny trend w segmencie e-commerce pokazuje, że Klienci coraz bardziej cenią sobie możliwość osobistego odbioru przesyłki w dogodnej lokalizacji i wygodnym dla odbiorcy czasie. Wychodząc naprzeciw naszym Klientom staramy się, aby sieć odbioru usługi Paczka w RUCHu była jak największa nie tylko w dużych miastach, ale także w mniejszych miejscowościach.

 

Dlaczego zdecydowaliście się na integrację z Paczka w Ruchu?

 

Igor Czajkowski, 2ClickShop: Narzędzia do integracji z naszą platformą dobieramy przede wszystkim na podstawie potrzeb naszych Klientów. Staramy się poszukiwać rozwiązań, które doprowadzą do wzrostu sprzedaży w ich e-commerce. RUCH to firma z długą tradycją, co potwierdza, że warto na niej polegać. Paczka w RUCHu to z kolei odpowiedź na potrzeby współczesnego e-commerce, ale przede wszystkim na potrzeby kupujących, dla których tradycyjne sposoby odbioru zamówień nie są wystarczające.
A dla nas to ważne, aby zintegrowane narzędzia z naszą platformą, były na jak najwyższym poziomie oraz, aby wpisywały się w wizję rozwoju 2ClickShop.

 

Jakie korzyści właścicielom e-sklepów daje paczka w ruchu?

 

DS: Różnorodność form dostawy przede wszystkim zwiększa atrakcyjność e-sklepów. Przedsiębiorcy, którzy podjęli współpracę z RUCHem, udostępniają swoim Klientom tanią, szybką, wygodną i sprawdzoną usługę, która przyczynia się do tego, że konsumenci skłonni są częściej dokonywać zakupów u danego sprzedawcy.
Dodatkowo usługa Paczka w RUCHu jest odpowiedzią na aktualne wymagania rynku, a rosnące zainteresowanie naszym rozwiązaniem utwierdza nas w fakcie, że idziemy w dobrym kierunku.

 

W porównaniu z innymi dostawcami, moja paczka w kiosku czekałaby na mnie aż 5 dni! To wydaje się być szczególnie ważne w okresie urlopowym.

 

DS: Tak to prawda, przesyłki wysyłane za pośrednictwem naszej usługi oczekują na odbiór aż 5 dni. Pomimo, iż ponad 98% przesyłek odbieranych jest do 3 dni od dostarczenia ich do wybranego punktu odbioru, dajemy jeszcze czas tym „bardziej zabieganym”. Dodatkowo po 72 godzinach od momentu dostarczenia paczki do punktu, wysyłamy ponowną informację SMS oraz mail do odbiorcy z przypomnieniem, że paczka nadal na niego czeka. Satysfakcja osób korzystających z usługi Paczka w RUCHu jest dla Nas niezwykle istotna.

 

Ostatnio 2ClickShop integruje się z wieloma narzędziami, dając tym samym możliwość rozwoju swoim Klientom. Czy możemy się spodziewać następnych integracji w najbliższym czasie?

 

IC: Naszym celem jest ciągły rozwój rozwiązań jakie oferujemy naszym Klientom. Chcemy być i jesteśmy partnerem w rozwoju biznesu naszych Klientów i w konsekwencji dostarczamy im narzędzia do rozwoju ich e-commerce. Nie mogę jeszcze zdradzić szczegółów, ale w najbliższym czasie możemy spodziewać się kolejnych innowacyjnych rozwiązań ze strony 2ClickShop, w tym także integracji z kolejnymi narzędziami.

 

Największą barierą w e-handlu wydaje się być długi czas oczekiwania na towar. Czy paczka w ruchu może być odpowiedzią na trend maksymalnie szybkiej dostawy?

 

DS: Oczywiście, termin doręczenia jest niezwykle istotny w e-handlu, jednakże zauważyliśmy, że kupujący w e-sklepach poza czasem doręczenia coraz częściej cenią sobie wygodę odbioru, niski koszt dostawy oraz pewną i sprawdzoną informację o dostarczeniu. Gwarantujemy szybką dostawę (2-3 dni robocze od momentu nadania), jedną z najliczniejszych sieci odbioru (prawie 4000 punktów), niskie koszty nadania (cena nadania paczki zbliżona jest do ceny przesłania listu zwykłego), oraz komunikację z odbiorcą (powiadomienia sms/e-mail). Wszystko to sprawia, że nasza usługa jest bardzo dobrze odbierana w segmencie e-commerce, co za tym idzie Paczka w RUCHu spełnia wszystkie aspekty jakich oczekują konsumenci.

 

Jak dokonać integracji z Paczka w ruchu?

 

IC: Proces integracji dla naszych Klientów jest bardzo prosty. Wystarczy zgłosić chęć wdrożenia takiej opcji dostawy do swojego sklepu, a my przygotujemy i przetestujemy integrację. 2ClickShop to rozwiązania “szyte na miarę”, dlatego za każdym razem wdrożenie integracji odbywa się zgodnie z potrzebami Klientów, pod opieką naszego, autorskiego zespołu wdrożeniowego.

 

Czy istnieją jakieś ograniczenia co do wielkości paczek, które możecie obsłużyć?

 

DS: Biorąc pod uwagę specyfikację oraz charakter naszych punktów odbioru stosujemy pewne ograniczenia pod względem wielkości oraz wagi przesyłek. Nasza usługa skierowana jest przede wszystkim do sprzedawców towarów drobnicowych, gdzie maksymalny wymiar przesyłki jaki możemy przyjąć wynosi 20x30x50 cm.

 

Od takiej marki jak Ruch, Klienci mogą oczekiwać szczególnie wysokiej jakości usług i niezawodności. Czy mogą na to liczyć?

 

DS: Jesteśmy obecni na Polskim rynku niemalże 100 lat, ten fakt zobowiązuje nas do tego aby świadczone usługi stały na najwyższym poziomie. Naszą główną działalnością jest dystrybucja prasy, gdzie terminy doręczeń mają kluczową rolę – niewyobrażalnym jest, aby gazeta codzienna była dostarczana do kiosków z opóźnieniem, gdyż okazałaby się bezwartościowa. Biorąc pod uwagę powyższe aspekty, wszelkie procesy jakimi się posługujemy mają na celu zapewnienie ciągłości usług zgodnie z wymogami rynku. Takie rozwiązania stosujemy zarówno przy dystrybucji prasy jak i paczek, dlatego z czystym sumieniem polecam każdemu korzystanie z naszych usług, a w szczególności z usługi Paczka w RUCHu.

 

2ClickShop jest już długo na rynku. Czy można powiedzieć, że doświadczenie branżowe sprawia, że szczególną wagę przykładacie do wyboru partnerów z jakimi jest zintegrowana platforma 2ClickShop?

 

IC: Zależy nam, aby partnerzy, których zapraszamy do wspólpracy odzwierciedlali naszą strategię ciągłego rozwoju i najwyższej jakości obsługi klienta. Paczka w RUCHu jest dla nas partnerem, który spełnia te oczekiwania. Kilka tysięcy punktów odbioru, czynnych sześć dni w tygodniu, zlokalizowanych także w małych miejscowościach. Całość procesu dostarczenia paczki do Klienta jest mocno zautomatyzowana, w tym klient otrzymuje SMS o dotarciu paczki do kiosku. Warto wspomnieć, że przeciętny czas dostawy wynosi do 2 dni roboczych.Tym samym decydując się na integrację z Paczką w RUCHu sklep daje swoim klientom możliwość odebrania przesyłki bez stania w kolejce i bez zbędnych formalności. Widać, że Paczka w RUCHu rozumie potrzeby współczesnego e-commerce, dlatego specjalnie dla naszych Klientów przygotowała bardzo atrakcyjną cenę za dostawę.

 

Dziękuję za rozmowę.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.