Zwroty konsumenckie
Jak to działa?
1 - 4
E-sklep informuje Klienta o możliwości zwrotów konsumenckich w sieci kiosków RUCH jednocześnie umożliwiając wybór Klientowi formy zwrotu.
5
Klient z paczką udaję się do wybranego kiosku RUCH i przekazuje paczkę sprzedającemu.
6 - 9
Paczka trafia z kiosku do magazynu RUCHu, a następnie zgodnie z życzeniem E-sklepu do kiosku odbioru lub magazynu.
Co zyskujesz?
Szybki i intuicyjny proces dla klientów Twojego e-sklepu - paczkę można zwrócić przy pomocy kodu nadania
Szeroką sieć punktów umożliwiających zwrot paczek - bez stania w kolejkach i zbędnych formalności
Wysoką jakość i niską cenę
Proste rozwiązania w interfejsie ORLEN Paczki
Łatwość operacji związanych z dalszą procedurą reklamacji
Doświadczenia e-klientów
Darmowy zwrot towaru
Przejrzysta polityka zwrotów
Brak konieczności druku etykiety nadawczej
Rezygnuje z zakupów, jeśli zwrot nie jest darmowy
Sprawdza warunki zwrotu towaru przed dokonaniem zakupu
Dlaczego zwroty są ważne?
Aspekt prawny
Klientowi e-sklepu przysługuje prawo zwrotu w terminie 14 dni od zakupu bez podawania przyczyny oraz ponoszenia kosztów – ustawa o Prawach Konsumenta z dnia 30.05.2014 r.
Badania rynku i opinie klientów
Według badań do robienia zakupów online najbardziej motywują dwa czynniki. 64% osób zachęca dostawa do domu z możliwością darmowego zwrotu, a 39% możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny.