1 - 4

E-sklep informuje Klienta o możliwości zwrotów konsumenckich w sieci kiosków RUCH jednocześnie umożliwiając wybór Klientowi formy zwrotu.

5

Klient z paczką udaję się do wybranego kiosku RUCH i przekazuje paczkę sprzedającemu.

6 - 9

Paczka trafia z kiosku do magazynu RUCHu, a następnie zgodnie z życzeniem E-sklepu do kiosku odbioru lub magazynu.

Szybki i intuicyjny proces dla klientów Twojego e-sklepu - paczkę można zwrócić przy pomocy kodu nadania

Szeroką sieć punktów umożliwiających zwrot paczek - bez stania w kolejkach i zbędnych formalności

Wysoką jakość i niską cenę

Proste rozwiązania w interfejsie ORLEN Paczki

Łatwość operacji związanych z dalszą procedurą reklamacji

Darmowy zwrot towaru

Przejrzysta polityka zwrotów

Brak konieczności druku etykiety nadawczej

Rezygnuje z zakupów, jeśli zwrot nie jest darmowy

Sprawdza warunki zwrotu towaru przed dokonaniem zakupu

Aspekt prawny

Klientowi e-sklepu przysługuje prawo zwrotu w terminie 14 dni od zakupu bez podawania przyczyny oraz ponoszenia kosztów – ustawa o Prawach Konsumenta z dnia 30.05.2014 r.

Badania rynku i opinie klientów

Według badań do robienia zakupów online najbardziej motywują dwa czynniki. 64% osób zachęca dostawa do domu z możliwością darmowego zwrotu, a 39% możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny.